Γιατί Social Media Marketing


1. Γιατί το marketing στο Internet έχει πάψει να είναι αποτελεσματικό (αν ήταν ποτέ) με τις παραδοσιακές μεθόδους. Αυτές (όπως η διαφήμιση), ίσως λειτουργούν στα άλλα μέσα όπως είναι η τηλεόραση, όμως μέθοδοι οι οποίες “σπρώχνουν“ απλώς μηνύματα στους καταναλωτές δε έχουν κανένα αποτέλεσμα στο Internet. 
Το κοινό εκεί, και κυρίως όσοι συμμετέχουν στα Social Media, δεν είναι παθητικό. Προτιμά να συμμετέχει. Να ακούει και να μιλάει, σε ένα ζωντανό διάλογο.

2. Γιατί είναι μια τεράστια αγορά. Αν πίστευες ότι η Google είναι ένας δημοφιλής προορισμός (και μια μεγάλη δυνητική αγορά για τις επιχειρήσεις) τότε δεν έχεις παρά να δεις το παρακάτω γράφημα. Το κάθε ένα ξεχωριστά, από τα social networks που βρίσκονται στη λίστα (YouTube, MySpace, Facebook), συναγωνίζεται η ξεπερνά κατά πολύ την επισκεψιμότητα αλλά και το χρόνο παραμονής του επισκέπτη στο Google.

Ιδιόκτητα κανάλια επικοινωνίας

Πριν από την εμφάνιση των Social Media ο μόνος τρόπος να επικοινωνήσεις με τους πελάτες σου ήταν ο πολύ ακριβός χρόνος (και χώρος) των παραδοσιακών Media. Κάθε προσπάθεια επικοινωνίας της εταιρείας σου κόστιζε ακριβά γιατί το κανάλι ανήκε σε κάποιους άλλους.

Τώρα μπορείς να χτίσεις τα δικά σου, ιδιόκτητα κανάλια επικοινωνίας. Να μιλήσεις με τους πελάτες και συνεργάτες σου. Να κάνεις δικό σου video, τηλεόραση, ηλεκτρονική εφημερίδα στη μορφή ενός blog, να συγκεντρώσεις το ενδιαφέρον του κοινού σου για όλα τα σημαντικά πράγματα που κάνεις σαν εταιρεία αλλά και να μάθεις τι σκέπτονται γι΄αυτήν και τα προϊόντα της χωρίς να ξοδέψεις ολόκληρες περιουσίες σε διαφημιστικά μηνύματα μιας χρήσης, που κανείς πλέον δεν θέλει να ακούσει. 
Ένας από τους σημαντικούς λόγους που οι άνθρωποι μετακινούνται μαζικά στο Internet είναι γιατί βαρέθηκαν να ακούν και να βλέπουν μηνύματα που όλα μοιάζουν ίδια. Έχουν μετακινηθεί γιατί εκεί πλέον ελπίζουν ότι θα βρουν πληροφορίες και περιεχόμενο που έχει αξία. Και εκεί μπορεί να είναι και η δική σου εταιρεία, να μιλήσει για όλα όσα σημαντικά κάνει. Την αξία των προϊόντων και των ανθρώπων της. Όχι μέσα σε ένα παραδοσιακό website (που κανένας δεν ενδιαφέρεται να πάει) αλλά εκεί που είναι πραγματικά οι ανθρωποι - στα blogs, στο Facebook, στο YouTube, κλπ.

Ένας από τους σημαντικούς λόγους που οι άνθρωποι μετακινούνται μαζικά στο Internet είναι γιατί βαρέθηκαν να ακούν και να βλέπουν μηνύματα που όλα μοιάζουν ίδια.

Eκτός Ελέγχου

Οι επιχειρήσεις παραδοσιακά είχαν συνηθίσει στον πλήρη έλεγχο όσων έκαναν. Έχουν πλήρη έλεγχο της διαδικασίας σχεδιασμού των προϊόντων τους, του δικτύου διανομής τους και του διαφημιστικού μηνύματος που μεταδίδουν στις αγορές. Όμως μια νέα εποχή ανατέλλει με τα Social Media. 
Μία μετά την άλλη, επιχειρήσεις από όλο τον κόσμο μεταθέτουν ένα μέρος του ελέγχου στις αγορές - στους πελάτες τους. Οι ίδιοι οι πελάτες τους είναι αυτοί που πηγαίνουν online και προτείνουν βελτιώσεις προϊόντων ή δημιουργία νέων. Είναι αυτοί που, όταν είναι ενθουσιασμένοι με τα προϊόντα, γίνονται οι διαφημιστές και - ενίοτε - πωλητές των προϊόντων αυτών. Είναι αυτοί που πολλές φορές επίσης, γίνονται μέρος του δικτύου διανομής της εταιρείας, κυρίως όταν αυτό μπορεί να γίνει online.

Οι επιχειρήσεις που θα αρχίσουν σταδιακά να “αφήνουν τον έλεγχο” στους ίδιους τους πελάτες τους θα δουν τρομακτικά οφέλη από το δέσιμο που νιώθουν οι τελευταίοι με τη μάρκα τους.

Επιχειρήσεις από όλο τον κόσμο μεταθέτουν ένα μέρος του ελέγχου στις αγορές στους πελάτες τους

Digital - New Media

Online Campaigns

Mobile News

Campaigns

Advertising

Public Relations

Μετακινησεις Στελεχών.

Ραδιοφωνο

Εφημερίδες

Radio world

Παράξενα