Γιατί εταιρικό blog;

Τα blogs είναι διάλογος ανάμεσα σε ανθρώπους. Υπάρχουν πάνω από 200.000.000 blogs παγκόσμια (και πολλές δεκάδες χιλιάδες στην Ελλάδα). Με τόσους διαλόγους να διεξάγονται παράλληλα, το πιο πιθανό είναι κάποιοι από αυτούς να αφορούν την εταιρεία, τα προϊόντα, τις υπηρεσίες σου.

Οι πελάτες σου μιλούν μεταξύ τους χωρίς γεωγραφικούς ή άλλους φραγμούς. Δε θα ήθελες να είσαι μέρος αυτού του διαλόγου; Δε θα έπρεπε να είσαι μέρος αυτού του διαλόγου; Το εταιρικό blogging σου δίνει αυτή τη δυνατότητα.


Ποιο είναι το όφελος;

Το blogging παρέχει σε ένα οργανισμό τη δυνατότητα να επικοινωνήσει κατευθείαν με το κοινό του. Μπορείς να το αξιοποιήσεις για να μεγαλώσεις την επιρροή του brand σου αλλά και για να πάρεις feedback από την αγορά για την εταιρεία και τα προϊόντα της.

Μπορεί να είναι πιο αποτελεσματικό στην συλλογή απόψεων για την εταιρεία σου σε σχέση με τα focus groups, καθώς μπορεί να παρέχει feedback κατά τη διάρκεια ολόκληρου του κύκλου ζωής ενός προϊόντος.

Το blogging ανεβάζει το marketing ένα επίπεδο πιο πάνω, καθώς το μετασχηματίζει σε μια διαρκή αμφίδρομη επικοινωνία με το κοινό της εταιρείας σου. Δίνει την ευκαιρία σε οργανισμούς να ξεκινούν διαλόγους με τα κοινά τους.

Αυτοί οι διάλογοι μπορεί να συμπεριλαμβάνουν πελάτες, μελλοντικούς πελάτες, ανταγωνιστές, τα παραδοσιακά μέσα ενημέρωσης και την κοινή γνώμη γενικότερα. Ένα πολύ μεγάλο όφελος από το διάλογο ανάμεσα στην εταιρεία και τους πελάτες της είναι ότι αρχίζει ο ένας να καταλαβαίνει καλύτερα τον άλλο.

Αυτό φυσικά, μειώνει μακροπρόθεσμα τα έξοδα σε marketing. Μερικά από τα άμεσα προφανή οφέλη που μπορεί να έχει μια εταιρεία από το εταιρικό blogging είναι:

• H καθιέρωσή της σαν expert στην αγορά της
• Η ανάπτυξη καλύτερων, υγιέστερων σχέσεων με τους πελάτες της
• Η προσέλκυση νέων πελατών
• Η δημιουργία μιας πιο “ανθρώπινης” εικόνας προς τους πελάτες της
• Η ύπαρξη μιας πηγής ιδεών για ανάπτυξη νέων προϊόντων / υπηρεσιών
• Η γνώση για το τι λέγεται για την εταιρεία
•Πολύ καλύτερη κατάταξη των web properties της εταιρείας στις μηχανές αναζήτησης.

Digital - New Media

Online Campaigns

Mobile News

Campaigns

Advertising

Public Relations

Μετακινησεις Στελεχών.

Ραδιοφωνο

Εφημερίδες

Radio world

Παράξενα