Press Release Marketing

Μια καλή μέθοδος για την προώθηση της εταιρίας σας και του δικτυακού σας τόπου είναι η δημοσίευση δελτίων τύπου στο Διαδίκτυο. 
Με αυτόν τον τρόπο κερδίζετε επισκεψιμότητα και links προς το site σας. Το θέμα είναι ότι θα πρέπει να γίνει με προσοχή γιατί υπάρχουν συγκεκριμένοι κανόνες που διέπουν τα δελτία τύπου.

Πριν αρχίσετε να γράφετε το Δελτίο Τύπου πρέπει να αναρωτηθείτε ποιο θα είναι το περιεχόμενο επακριβώς και ακόμα σημαντικότερο ποιος θα είναι ο στόχος του.

Να αποκτήσετε περισσότερη αναγνωρισιμότητα; Να φέρετε κόσμο στο site σας; Να τους πείσετε να πραγματοποιήσουν κάποια ενέργεια; Τι ακριβώς;

Το όλο άρθρο που θα γράψετε θα πρέπει να στρέφεται γύρω από αυτό το στόχο. Επίσης το δελτίο τύπου, δεν πρέπει να ξεχνάτε, ότι αποτελεί ένα ΝΕΟ - ΜΙΑ ΕΙΔΗΣΗ!

Μη γράψετε ένα δελτίο τύπου για κάτι άνευ σημασίας! Επίσης μη γράψετε για κάτι βαρετό ή ξεπερασμένο. Θα πρέπει να είναι newsworthy!

Υπάρχει συγκεκριμένη φόρμουλα για να γράψετε ένα σωστό δελτίο τύπου. Εκτός από τι γνωστή φόρμουλα "ποιος, που, πότε, πώς, γιατί;" θα πρέπει να υπάρχει και μια συγκεκριμένη σειρά.

Στην εισαγωγή ίσως θα χρειαστεί να αναφέρετε τα στοιχεία της εταιρίας σας και αν το νέο πρέπει να δημοσιευθεί με κάποια σειρά σημασίας (επείγον, προς άμεση δημοσίευση,...).

Στη συνέχεια θα πρέπει να γράψετε μια σύνοψη του νέου, η οποία θα πρέπει να παρακινεί το ενδιαφέρον του αναγνώστη (περιέργεια, όφελος...).

Μετά θα πρέπει να αναφέρετε όλες τις λεπτομέρειες που αφορούν το δελτίο τύπου, στο χώρο που σας δίνεται, χωρίς όμως να γίνετε βαρετοί!

Στο τέλος θα πρέπει να κλείσετε το δελτίο τύπου με βάση το στόχο σας. Για παράδειγμα μπορείτε να πείτε ότι περισσότερες πληροφορίες μπορεί να βρει κάποιος στην ιστοσελίδας: link-στην-ιστοσελίδα-σας.

Αφού γράψετε ένα καλό, σαφές και ενδιαφέρον δελτίο τύπου, είναι καιρός να το δημοσιεύσετε σε ειδησεογραφικά sites.

Υπάρχουν πολλά τέτοια sites και Blogs όπως το epr.gr, το pressleases.gr, και το United bloggers v.2

Μπορείτε να βρείτε ακόμα περισσότερα αν ψάξετε στο Google. Σε περίπτωση που το site που θέλετε να δημοσιεύστε το δελτίο τύπου δεν έχει ένα εμφανές link για υποβολή, δοκιμάστε να τους στείλετε ένα email.
  
Τέλος γράφοντας δελτία τύπου και δημοσιεύοντας τα σε ειδησεογραφικά sites μπορείτε να προωθήσετε την επιχείρηση και το site σας. Φροντίστε να ακολουθήσετε του κανόνες της δημοσιογραφίας και κειμενογραφίας και να γράψετε ένα δελτίο τύπου έχοντας ένα ξεκάθαρο στόχο.

Digital - New Media

Online Campaigns

Mobile News

Campaigns

Advertising

Public Relations

Μετακινησεις Στελεχών.

Ραδιοφωνο

Εφημερίδες

Radio world

Παράξενα