Γιατί μια επιχείρηση χρειάζεται ένα blog

Παλιότερα λέγαμε ότι εάν μια επιχείρηση δεν έχει web site, είναι σαν να “μην υπάρχει”. Η παρουσία της στον χώρο του διαδικτύου κρίνονταν απαραίτητη. Και αυτό ήταν σωστό! Σήμερα όμως ένα web site δεν μπορεί να σας καλύψει επαρκώς. Μια επιχείρηση χρειάζεται να δημιουργήσει (επιπλέον) ένα blog!

Ένα απλό web site σαν αυτό που έχουν οι περισσότερες επιχειρήσεις ειδικά στην Χώρα μας, αποτελεί ουσιαστικά αυτά που γράφει η μπροσούρα ή το φυλλάδιο της επιχείρησης, σε on-line μορφή! Έχει τις συνηθισμένες κατηγορίες: ποιοι είμαστε, το ιστορικό, πελατολόγιο, υπηρεσίες και προϊόντα, που θα μας βρείτε, πως θα μας βρείτε, κλπ. Και σταματάει εκεί. Από το τίποτα, είναι σίγουρα κάτι, αλλά πλέον αυτό το κάτι δεν είναι αρκετό!


Με τις νέες συνθήκες που έχουν δημιουργηθεί στην αγορά, τις νέες καταναλωτικές συμπεριφορές, τους διαφορετικούς τρόπους που βρίσκει και αγοράζει κάποιος προϊόντα, τα νέα δεδομένα στο χώρο του διαδικτύου, αλλά και την μεγάλη επιρροή και συνεχή άνοδο των social media, ένα web site δεν μπορεί πλέον να ανταπεξέλθει στις νέες εξελίξεις και σίγουρα δεν είναι αρκετό.

Ένα blog σας προσφέρει κάτι πολύ σημαντικό. Σας δίνει την δυνατότητα για άμεση και αμφίδρομη επικοινωνία με τους πελάτες σας, την “αγορά” στην οποία απευθύνεστε, τους συναδέλφους σας, ακόμα και τους προμηθευτές σας.

Μέσα από ένα blog δίνετε την δυνατότητα στους πελάτες σας να σχολιάσουν τα προϊόντα σας, να εκφράσουν την άποψη τους, τι τους αρέσει και τι όχι στην επιχείρηση σας! 
Έχουν την δυνατότητα να συζητήσουν μεταξύ τους και να προτείνουν κάτι καινούριο! Μπορείτε έτσι να πάρετε ένα πολύ χρήσιμο feedback, ώστε να διορθώσετε τυχόν λάθη και παραλείψεις σας, και να βελτιωθείτε ακόμα περισσότερο. Επίσης θα πρέπει να λάβετε υπόψη σας ότι για κάποιους λόγους οι πελάτες σας δεν μπορούν να σας εκφράσουν τα παράπονά τους κατάμουτρα! Μέσα από το blog, τους δίνετε την δυνατότητα, ανώνυμα, να το κάνουν. Μην σας τρομάζει που κάποιος “ανώνυμος” θα σας “κατσαδιάσει”. Εάν έχει δίκιο, καλό θα σας κάνει!

Ένα blog είναι πιο προσωπικό από ένα “κρύο” web site. Φαίνεται ο “άνθρωπος” και όχι η εταιρεία. Η γλώσσα που χρησιμοποιεί είναι πιο απλή και πιο άμεση. Μπορείτε να αναρτήσετε “success stories” πελατών σας και “χρήσιμες συμβουλές” που μπορούν να κάνουν την ζωή τους καλλύτερη.

Ένα blog μπορεί να αποτελέσει ένα πολύ καλό μέσο προβολής και μάρκετινγκ της επιχείρησης σας. Μπορείτε να γράψετε μικρά κείμενα σχετικά με τα προϊόντα και υπηρεσίες σας, να εκφράσετε την άποψη σας για θέματα που αφορούν τον κλάδο σας, να δείξετε νέους τρόπους χρησιμοποίησης των προϊόντων σας, και να αναδείξετε οφέλη και πλεονεκτήματα που η μπροσούρα σας δεν γράφει. Δείχνετε έτσι στους πελάτες σας, την αγορά, και τους ανταγωνιστές σας, ότι είσαστε “ειδικός” στην δουλειά σας, αποτελείτε μια αξιόπιστη λύση και ότι δεν είσαστε τυχαία στον χώρο!

Έχοντας blog δείχνετε στους πελάτες σας ότι κάνετε βήματα προς τα εμπρός, και προσπαθείτε για καλλίτερη επικοινωνία μεταξύ σας. Δείχνετε ότι δεν κάθεστε με “σταυρωμένα χέρια” περιμένοντας τις εξελίξεις. Αφουγκράζεστε τις τάσεις της αγοράς και ακολουθείτε τις εξελίξεις. Δείχνετε ότι σας αρέσει να μοιράζεστε πληροφορίες και γνώσεις. Πληροφορίες που μπορούν να κάνουν την ζωή των πελατών σας ευκολότερη. Αυτό θα το εκτιμήσουν και εντέλει θα σας ανταμείψουν!

Αυτοί ήταν πέντε λόγοι τους οποίους θεωρώ πολύ σημαντικούς ώστε να ξεκινήσετε άμεσα ένα blog για την επιχείρηση σας! Και σας δίνω και έναν λόγο ακόμα. Ο λόγος αυτός ονομάζεται Google! 
Η Google αγαπάει τα φρέσκα νέα και το καινούριο υλικό. Όταν λοιπόν πηγαίνει στην ιστοσελίδα σας να την επισκεφθεί και δεν βρίσκει τίποτα διαφορετικό από την προηγούμενη φορά, τότε τίποτα δεν θα αλλάξει και στην κατάταξη του web site σας, όπως εμφανίζεται στην λίστα του Google. 
Ένα blog όμως ανανεώνεται συνεχώς. Προστίθενται νέα πράγματα κάθε εβδομάδα ή ακόμα και καθημερινά. Ένα χρήσιμο post μπορούν οι επισκέπτες του blog να το μοιραστούν ή να το προτείνουν και σε άλλους. Και όλα αυτά αρέσουν στην Google!

Μην εφησυχάζεστε λοιπόν θεωρώντας ότι το web site σας, είναι αρκετό και κάνει την δουλειά του. Δεν είναι αρκετό! Χρησιμοποιήστε τα social media για να έρθετε κοντά στους πελάτες σας, και ένα blog είναι μια καλή αρχή!


Digital - New Media

Online Campaigns

Mobile News

Advertising

Public Relations

Μετακινησεις Στελεχών.

Ραδιοφωνο

Εφημερίδες

Radio world

Παράξενα